Aidijuma - Malaysia Day Sale

Kisah 16 sept...PH sempena Hari Malaysia! Aidijuma buat sales! Memandangkan time tu aku balik KB, maka aku terjah AJ concept store dkt Kb Mall....dan pada 16 sept tu jugak kiteorg nak balik KL...dgn semangat waja nak shopping, kol 10 dah sampai Kb Mall...cari parking, then terus ke AJ...mak oii....aku ingat aku paling awal...rupanya ade lg paling awal....

Masuk kedai, aku capai2 jer semua tdg yg corak...ada la lebih 10 helai...pastu aku bawak diri dpn cermin, pilih2 mana yg nak buang (target 5 helai jer)...Last2 beli 6 helai...kena budget2 duit sbb nnt mesti ada sale sempena raya haji pulak heheheh.....Prob masa nak bayar...Fuh!!! Lama giler! Sudahnya, 2 jam aku dok dlm AJ tu...(pilih2 tudung + byr)...

Tatau la muka ketat ke x...masa ni br leh bernafas! hehehe



Ok, bawah ni antara koleksi AJ aku yg aku pakai masa g Melaka awal sept aritu...


Lain2 koleksi sila godek2 blog ni ok...Cari jer dkt SEARCH button tu hehehe....sekian kisah 16 Sept

0 comments:

Post a Comment