Seminar Kehamilan dan Kesuburan

Walaweh...tajuk entry ade berbau promo hehehe...Yes, benda baik..so aku nak share..sbb aku pun berminat nak join hehehe....Walaupun dah ade 2 anak, tp aku excited nak join sbb macam2 usaha dah buat utk dptkan anak ketiga tp lom ade hasil ngee...So, jom la kite menambah ilmu di dada....

Copy & paste from BIODEX

Seminar Kehamilan.

Pendaftaran Dibuka

Seorang RM 30.00
Suami & Isteri RM 50.00.

Seminar pada 29 SEPTEMBER 2013.
tempat terhad kepada 70 org peserta sahaja.

Hubungi Kami untuk maklumat lanjut:

Laila / Nadia - 019-9691021 / 017-9583559
Office : 03-41424444 / 41499666

#jangan soh aku pm korang ye...aku tade kaitan pun dgn seminar ni. aku skdr share..maklumat lanjut contact no tertera okeh...daa....

2 comments:

wah bagus kak maznah share benda ni.. moga bermanafaat pada yang memerlukan kan :)

sitiezahim: hehe kan..perkongsian ilmu bg yg memerlukan..di samping menaikkan rating blog hahhaa

Post a Comment