Aidijuma

Ok, entry nak berkongsi...(tanak ckp "tayang")..Rasanya semua sedia maklum tentang bawal Aidijuma kan? Bulan puasa bebaru ni...AJ ade buat sales..mmg murah giler! Masa pre-sales, aku rembat 5helai (kalo x silap) dkt Central Market...pastu dkt2 nak raya, aku g AJ Bukit Jelutong plak..rembat 10pcs...rembat pun yg 50% jer la..sbb nya beli dpt banyak hehehe...Yang baru x beli hukhukhuk (walaupun tangan dok belek2 dsgn baru!)...

Raya bebaru ni...mmg ber AJ la aku...ni pun ade yg x pakai lg...tunggu next open house plak hehhe....






Nak tgk lagi koleksi bawal AJ aku? sila ke entry Jalan2 JPO + Legoland yer! Skrg dah byk koleksi bawal AJ ni...x terkira...ni pun gmbr2 yg ade dlm pc jer aku upload. Gmbar2 dgn koleksi AJ yg terdahulu malas nak cari hehehe...

Nota kaki: Kesemua gambar di atas adalah himpunan gambar sepanjang raya bebaru ni... Jangan tanya aku pakai produk pe skrg ni yer! Mmg semua gmbr kat atas ni muka licin oke! SBB aku guna sabun paling mujarab....sabun per nak tau? Sabun photoshop! Tak leh terima kenyataan muka aku berparut masa raya huwaa...(kes keuzuran seminggu sblm raya. Jerawat naik dgn meriahnya...dan meninggalkan parut hitam gara2 tgn yg gatai nak main2 ngan jerawat!) Nanti la aku tayang muka aku yg asli okeh! Ngeee

2 comments:

As salam sis...klu la ada AJ yg sis nk letgo bgtau ye...zrihayu@gmail.com...tq sis...

As salam sis...klu la ada AJ yg sis nk letgo bgtau ye...zrihayu@gmail.com...tq sis...

Post a Comment