Shasta

SHASTA?
Ha...mesti korang tertanya2 kan apa mende shasta ni? Ok, jgn tanya aku! Sbb aku sendiri pun x tahu hehehe...Act, aku nak promote kat korang..Kepada sesiapa yg tercari2 baju kurung untuk raya, jom la jenguk page kawan aku ni...Baju kurung gojes weh! Tak caya? Meh aku tayang sket....




Lawa kan? Shawl pun ade...br jer dia upload malam td! Pastu coming akan di masukkan baju kurung yg bercorak plak...Sehingga enty ni di tulis, kawan aku x haplod lagi...Owh, kat atas tu atas kaler2 yg aku berkenan dan buat jiwa aku meronta nak membeli! Tapi kerana iman yang kuat...aku beli sepasang jer dulu..tkt nnt salah size...Nanges aku nnt hihihih

Nak tau aku beli yg mana? Tgk bawah ni yer....
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
 v
v
v
v
v
v
v
v
v

Taaadddaaaaa....B06 / Pepel / XS

Act, ni bukan kaler tema aku thn ni...Ni tatau nak pakai raya ke berapa! Hihihih..biasalah kan..perempuan. Dah ade baju pun, sibuk nak beli lagi..

Oklah..mesti korang tercari2 mana la link nak ke page ni kan? Dr td aku membebel...Bagi yg nak cuci mata dan cuci wallet..sila login fb acct korang dan LIKE page ni  : Shasta

2 comments:

lawa..tp nanti pakai tudung, corak kat leher tu dah tak nampak..padahal part tu yang specialnya hehe

sitiezahim: hehehe..taper...bunga kat bawah baju masih ada! heheh

Post a Comment