Bilik guru kena pecah masuk....

Pagi td, dtg sekolah..kecoh pasal laptop hilang...Katanya ade kecurian...Aku dah debar sbb fail Latihan Mengajar aku ade dlm bilik guru...buatnya pencuri tu sepah2kan dokumen yg ade dlm fail aku, mmg nanges 3 bulan la aku....Lepas bacaan Yassin, aku terus lari masuk bilik guru, barang sepah2..Terus g dkt meja...Alhamdulillah...fail aku posing baik atas meja! Lega ya amat..syukur gile...Kalo ilang fail tu, mmg aku call walid aaa..nanges2 hahhaa...Tade keje lain kan? Nanges jer tahu...per daaa...

Aku x leh bayangkan kalo fail LM aku ni derang sepah2kan...mau masuk wad sakit jiwa! Susah payah aku wat rph..x pasal2 kena print balik.Tak ke haru! Owhh...mintak dijauhkan! Bilik disiplin pun kena pecah masuk...antara brg yg hilang: laptop, duit, ipad, hp...ip dan hp tu adalah brg rampasan pada minggu ni..Jd suspek adalah di kalangan student..kemungkinan dia cari ipad dia..alang2 rezeki lebih, derang pun rembat laptop dan segala brg yg dirampas oleh guru disiplin..dlm kol 11, polis datang amik gmbr....Owh, abg polis sgt hensem! *eh, sempat lg nak bgtau korang yer muahahhaah....Yang x tahannya,pencuri sempat amik air soya dlm peti dan minum.balance x abis, pergi tinggal atas meja hahah..lawak plak...

Oklah, ni gmbr2 dlm bilik guru pg td...huhu

 
Nota kaki: Sedey dgn budak2 zaman skrg...Kalo masa ni x berubah, dewasa kelak cemana? Insaflah...

0 comments:

Post a Comment