Alhamdulillah..selesai di OBSERVE!

Kisah hari ni..dah leh melompat dgn lebih tingi!
Pasal apa? sbb rase cam lepas beban yang berat sgt..Chewaahhh! Hari ni, cukup 3x di observed oleh pensyarah aku...AKA walid WI! dan ini merupakan penilaian yang terakhir...

Citer pasal observe ni...mmg agak tensen sket..sbb cam x ready jerk..Sampai tido x lena TAPI makan tetap kenyang heheh...Apapun, semua berjalan seperti yang dirancang...Tipulah kalo tade kelemahan kan? Harus la ada! Dah nama pun student...Personally, byk ilmu yg aku kutip dr walid aku ni...Mmg walid nak kite lebih beri penekanan pada penerapan nilai-nilai murni...Apapun, bersyukur dah setel kesemua observation...x yah nak serabut2 kepala dah. Skrg ni, yang penting kena siapkan AR (Action Research) ....Harapan? harap2 dapat result yg best utk latihan mengajar ni.Aku dah cuba perbaiki kelemahan...walau apa result yg aku dpt nnt, aku terima..Sbb aku pegang kepada satu ayat ni jer..."what you did, is what you get"...buat elok, dpt la best result..buat main2, dpt la result pun memain...hehhe

Ok layan gmbr aku dgn walid yer! Tadddaaa......




Nota kaki: Akan ku kenang segala ilmu yg walid turunkan..tqvm!

0 comments:

Post a Comment