Minyak Bajaj

Sape pernah dgr mintak bajaj?
Ha, kalo korang nak tau...ni minyak badam yer...Minyak ni hanya pakai di rambut! Kire minyak rambut la..bukan minyak utk masak,sapu perut, sapu muka, telan atau apa2 yg sewaktu dgnnya...Di ulangi, BAJAJ ni minyak rambut yer!

Mana aku dpt minyak ni?
Ok, lect aku...dia ade bgtau pasal minyak bajaj ni...dan dia sendiri amalkan sejak zaman muda lagi...Kiteorg ni pun, terpengaruh la...nape terpengaruh? Sebabnya, boleh melambatkan uban.Mmg lect aku tu dah umur 60 lebey...uban pun tader! Kalo dah ada uban tu, aku x pasti la leh hitamkan balik rmbt ke x...Lagi satu, lect ckp boleh melebatkan rambut.Aku pun beli la minyak ni utk di sapu kat kepala Jasmine..yer la, sian anak dara aku tu..umur dah setahun tiga bulan, rmbt pun x byk...semua org ingat jasmine ni baby boy...

Harga? murah jer..RM6 utk sebotol-50ml...
Kat mana nak dpt? Kat kedai gunting rambut india kat Kuala Terengganu ni...(aku x tau nama kedai.tp lect ade bg maps..so, wakil kelas kite org yg p belikan minyak ni...30 org yg order!) heheheh


Nota kaki: Masa ni tgh blaja Kaunseling hehehe....

0 comments:

Post a Comment