Hari Anugerah dan Graduasi Taska Umi

Entry tertangguh..Majlis 3 Nov aritu...
Piya belum grad (sbb baru lima tahun) tp aku attend sbb dia ade buat persembahan. Eh silap...bukan buat persembahan! Dia hanya berdiri atas pentas huhuh...cik piya masuk 2 persembahan. Salah satunya tarian. Tapi, dia x nari pun. Habis satu auditorium mini - UIA tu dok gelak. Aku kesian gak kat dia. Tp, kalo aku p amik dia atas stage, aku tkt dia nanges plak. Pastu, sah2 semua org tau tu anak aku muahahha....

Apa nak buat, dia penyegan. Tak macam kawan2 dia yg lain. Yang kagum, dia leh wat muka slumber atas pentas. Sian partner dia. Nari sorang2 hehehehe

Ok, layan gmbr lah!

tgk la...dok sorang2.buat hal sendiri...tanak bergaul
persembahan pertama cik piya
get ready for 2nd performance
tgk...org menari, dia wat muka kering atas stage...malu mama!
piya ngan mama lepas selesai majlis
Nota kaki: Exam akhir tahun pun menjunam! Cik piya dapat no5. Masa mid year aritu, dapat no2. Kot tanak menari, dpt hadiah exam akhir tahun pun, tade la mama rase frust sgt huhuhu...Next year, pastikan kamu bergaul n dpt anugerah2 cemerlang dlm akademik!

0 comments:

Post a Comment