Tuko product lagi!

Tgk tajuk entry..sah2 pasal produk kecantikan kan?

Hurm, sejak balik dr program khidmat masyarakat aritu (6 oct), aku pakai balik produk Syahirah...aku beli gel pengelupasan dia n krim pelembab...(b4 this dah penah pakai rangkaian syahirah..tp biasalah..org x tetap pendirian ni...suko menukor produk lain!)...Pastu, saja gedix beli krim pencerah uv50...pastu smlm aku p beli plak pembersih muka dia...sambil2 tu, tgn dah gatai pegang krim kecantikan dia...pk punya pk...nnt la beli....Act, aku pakai balik syahirah ni sbb nak budget. Jimat selagi boleh! (dulu x beringat.padan muka aku.sekali semua habis dlm satu masa, jenuh nak beli semua) Tu la reason nape aku pakai balik produk syahirah ni...Pengalaman lampau masa guna produk ni, aku tade masalah pun...Aku suka pakai gel pengelupasan dia sbb kerak2 mati kat muka ni tanggal dengan jayanya! Now, kulit aku dah mulus...pasal krim pencerah tu, mungkin berkesan sbb kawan aku ckp, muka dah cerah...parut pun cam dah pudar...


Ok, entry lepas dah bgtau...aku skrg telan glutacol...tanak citer panjang pasal glutacol...korang baca SINI....maybe menjadi ngan aku..yerla,org ckp ade perubahan (maybe kesan syahirah + glutacol + vco)
glutacol drink yg aku telan skrg!
Nota kaki: Tak sabar nak raya haji dgn wajah yg jelita! (jelita ker?)

1 comments:

As salam..Total semua brpe gne produk syahira?..rse mcm nk try..mke kne sunburn..huhuu

Post a Comment