Hasil vco catalyst part III dan IV

Entry yg bersambung dan tertangguh lagi....
Nak citer pasal hasil cik piya guna vco utk eczema nya dan aku guna vco utk parut2 jerawat....kronologi pasal eczema leh baca SINI dan pasal parut jerawat aku plak, leh baca kat SINI **rajin sungguh aku link-link kan post ;)

Untuk pengetahuan semua, kiteorg dah sebulan amalkan vco.Gambar pun br amik hari ni 13 Sept 2012 hehehe..utk eczema cik piya mmg nampak perubahan. Merah2 tu sbb bebaru ni papa dia bg cik piya makan telur la pulek huhuhuh..hangin jer aku dgr. Tapi taperlah, at least dia x menggaru kegatalan dah!


Untuk parut aku, masih belum ilang.Masih dok berjemaah di muka...Mana x tanya, seminggu aku dok dalam hutan gara2 BIG...x sempat nak jaga muka,x sempat nak telan vco hohohoh kulit muka pun dah terbakar sbb byk sgt aktiviti lasak....TAPI, aku rase parut cam dah pudar...cer tgk yg kat dahi tu....beza kan dgn 2minggu yg lepas?? ker aku jer yg syok sendiri neh? hehehehe
 
Oklah, penat naik bas x ilang lagi...dgn gigih aku bgn pagi, amik gmbr2 ni utk tatapan semua...Skrg,masa utk bergolek2an....Sebarang pertanyaan ttg produk catalyst, leh tanya Nad...FB: Cik Nad Catalyst...aku x jual yer produk ni..aku cuma kongsi hasil penggunaan dia jerk...

2 comments:

Waaaa...tqvm kak...Insyaallah lama lama nanti, masalah eczema cik piya hilang dan parut akk pon hilang...kebabom cun melecun la dua beranak ni nanti..hehe :)

Pssttt..sapa sapa yang nak cuba Produk Catalyst yang berasaskan minyak kelapa dara ni, add sy di fb yea :)

hehehe harap2 camtu la....cik piya ni minat sungguh telan vco.tiap2 pagi n sblm tido, dia yg tlg ingatkan papa dia...moga2 kesabaran kiteorg berhasil

Post a Comment