Ikan talang Kuala Kedah

Terliur gulai ikan talang! Tu jer yg ade dalam kepala aku...target nak balik kedah aritu,nak beli ikan talang...dah lama x makan...pak mertua aku ckp, p beli kat Kuala Kedah la...kat kedai cina....katanya dekat balai bomba....Aku ngan en asben pun gigih meronda area KK aritu..pusing2, jumpa jugak akhirnya....

Nak cr kedai cina ni senang jer...Korang cr bomba kuala kedah..pastu masuk simpang kanan...p belakang balai bomba...kat situ ade satu kedai cina jual macam2 ikan...sila la pilih!

Eh luper..korang kenal x ikan talang ni? Kalo x kenal lagi, ikan talang yg dok bergayut2 tu....aku beli seekor jerk..rm12...balik KB, aku soh mama buat gulai ikan talang **nak soh mak mertua masak, aku segan kekekekkeke

0 comments:

Post a Comment