Cocoa Collagen Power Plus

Sape sini penggemar CCPP tegar?
Ok, kalo sape yg minum ccpp ni mesti tau khasiat dia kan? Act, aku br jer abis 1 set minum mende ni...aku beli online jerk...sblm2 ni, mesti ramai yg dah tau isu ccpp yg tiruan kan? Ala, masa packaging yg lama aritu....Kalo ade yg tatau, bleh baca kat link ni......SINI

Skrg, dah berwajah baru...ade gmbr pengasas dia...
Masa memula nak beli aritu, aku beli dgn SY Resources. Mmg stokis untuk promosikan produk Crystal Liz Resources..aku beli RM50 termasuk pos laju kalo x silap...

Last week, aku order dr orang lain plak melalui fesbuk.sbb dia offer lg murah..dlm RM45 include pos laju. Sampai jer brg, aku compare la dgn kotak yg aku dpt dulu (both dah packaging baru masa aku beli). Masa aku compare2 tu, alamak....dah kena yg tiruan ke nih? huhuhuhu cer korang tgk gmbr kat bawah yg aku snap tu..

Gambar A tu, set pertama yg aku beli...gambar B tu plak, set kedua yg aku beli...nampak kan beza kat mana? Ha, btoi! kat tulisan kuning tu...pasai apa yg A ade tulisan kuning KKM? sdgkan yg B tade?? huhuhhu cuak seh...Aku pun pm seller tu..dia ckp, yg dia jual mmg ade tulisan kuning. Hohohoh..tp pasai apa yg aku dpt taderk? Aku mintak dia explain...aku tanya sebenarnya sape yg post? Sbb aku dpt sender from Jalan Ampang sdgkan seller tu nun di utara....dia ckp, dia dropship. Ok taper..

Disebabkan aku jenis kesabaran yg tipis, maka aku pun sms Talian Khidmat Pelanggan yg tertera kat kotak tu..esok paginya br dpt respon...nak tau apa dia jawab???

"Kotak yang baru tu mmg tulisan kuning no kelulusan KKM tu dah dikeluarkan kerana arahan dr pihak KKM sendiri.menurut pihak KKM, produk yg di kategorikan sbg makanan dan minuman no rujukan KKM x boleh di cetak di atas kotak atau tin. Oleh itu, pihak syarikat telah mengeluarkan cetakan no rujukan KKM tersebut"

Ok, kekeliruan aku terjawab. Aku pun x jadi nak return produk ni pada seller tu....Aku ckp, aku dah ctct dgn talian khidmat pelanggan ccpp sendiri n aku puas hati dgn penerangan yg aku dpt...

Nota kaki: Neves! Ingatkan dpt yg tiruan hohohoh


1 comments:

haii .. saya baru nak menjinak2 kan diri dgn ccpp ni.. i nak kuruskan badan.. u rasa berkesan x ? hehe

Post a Comment