Study week

Erk? Nak exam dah?? Huiii cepatnya.....rase baru jer abis esemen + presentation!
Utk pengetahuan semua, now kite org tgh study week..1st paper start 10 Jun ni...amik 7 paper....yang frust, setiap hari ade exam! Wah, siapakah pembuat jadual ini?? Pengsan kite org nnt! Last paper 17 Jun....

Walaupun dan 2 hari aku balik KL, sampai tika ni aku x study pun lagik! Punya la byk bawak balik buku...Tamak la jugak kan sampai nota + buku utk 4 subjek aku angkut hahahhaa....Tp satu perkembangan aku nak bgtau, at least buku2 tu dah selamat kuar dr beg! Oklah tu kan, memula kuar dr beg...pastu nnt2, study la.....

Walaupun study week ni dlm seminggu lebih, aku x bercita2 nak stay kat KL lama2...bahaya! Jd, setelah di maklumkan kepada en asben, maka selasa ni aku akan balik kampus...study kat sana....En asben pun ckp..."ha, blaja elok2" ihhiihihih....

Apapun, selamat mengulangkaji kepada member2 dan semua yg akan amik exam! Tak kesah la korang amik exam apa pun! Semoga berjaya!

Nota kaki: Esok 2 Jun, anniversary kite org yang ke-6....plan nak ke Port Dickson! (pst: anak2 tade, maka kite org berdua2an jer esok muahahhaha) En asben dah remind, sila bawak buku! Baek, saya bawak buku, tp lom tentu saya study ok! kekekekek

0 comments:

Post a Comment