Nasi dan mix vege

Dah lama x bercerita pasal makanan cik jasmine...
Act, ni citer last week...masa aku balik KL...jasmine x g nursery.so, aku jaga dia kat umah....menu jasmine pada hari tu, nasi + oat + mix vege...nasi tu aku dah blend kasar memandangkan jasmine dah 9 bulan! Penerimaan dia?? Alhamdulillah, dia pandai telan walaupun aku dah kasarkan texture makanan dia...Biarpun amik masa yg lama untuk habiskan! hampir sejam aku tunggu dia makan...melayan karenah dia...Tp puas hati sbb berjaya jugak cik jasmine ni habiskan semangkuk..sedap kot hihihihih

Eh.lupe nak bgtau...jasmine dah ade 4 batang gigi! Tu gmbr dia sengeh...tayang gigi..
Btol la org ckp, "kenyang perut, senang hati". Cik jasmine telah membuktikannya hahahha..."kenyang perut, tayang gigi" !

Nota kaki: Check up 9 bulan aritu, jasmine 7kg jerk...huhuhu...

2 comments:

salam ziarah..

comei dia senyum.. bagus la dia nk makan juga ek.. sy dh hilang idea nk masak apa... smpai kena selak buku resepi nk bagi dia mkn.. huhu.. tapi ok gak kn resepi tu kan.. hmmm... nasi+oat.. mcm nk try je nnt..

heheheh...alhamdulillah, makan la jugak biarpun amik masa yang lama.sama la kita, buntu gak sebenarnya nak bg jasmine makan apa.mmg kena selak buku resepi uhuhuh....

Post a Comment