Busy ya amat!





Blog ku bersarang kembali!!! perghhh....
bukan tanak hapdate, tp komitmen dgn esemen yg bertimbun tambun (ade ker perkataan ni??) plus presentation demi presentation....wala weh...penat seh!!!

Now, 18 mei....x sampai sebulan jer lagi final exam - 10 june...huhuhu lom sempat study apa2 lg! ni pun masih ade 2 presentation yg lom setel! esok 19 mei, kite org ade kejohanan olahraga....hari ni raptai penuh...ni pun aku br bgn tido hikhikhi....hasil hari ini?? saya menjadi mangsa rentung!!! huwaaaa.....dah la nak balik cuba en asben + anak2...muka aku plak legam! haiiishhh!!!


*tu gmbr masa training lontar peluru!

2 comments:

cian budak skolah ni.. sabo ek aku paham sgt rasanyer bngk asaimen ni..tk pe nnti ko jugak yg dpt rasa hasilnya.. ni nk tanyer skit ni..ko masuk acara lontar pluru ke?? cam zaman skolah dulu plak.. weh larat ke ko nk lontar pluru tu wei..hihihihiiii

weh...ko follow lg erk blog aku hehehe...time kaceh...a'a masuk la lontar peluru.aku menyumbang mata ke rumah sukan aku ok! pastu aku masuk acara 400m, 4x100m (dpt gangsa beb!) ngan lari 8x50m << kejohanan sendiri, so acara pun ikut suka hehhehe

Post a Comment