Selesai sudah pendaftaran

Owh, br berkesempatan utk update blog! 2 hari jer orientasi.Tade la penat sgt..cuma penat nak menapak from hostel ke auditorium jer huhuhuh...kurus kering dah aku nih! So far alhamdulillah,semua setel dgn jayanya....

Member2 unisza pun best! Masing2 pakat mencari..maklumla,sblm ni berkenalan di alam maya hehehe..Ramai yg tegur aku sbb muka aku sebijik sebijon dlm fesbuk! hahahaha...Rumet? Owh, rumetku sudah berkahwen! Ore kelate jugok! Mujur la dlm rumah tu ade gak geng satu kos...yg lelain lom kenal sbb derang tgh cuti sem! Tapi, ade sorang yg dah balik rumah aritu...ku x jumpa muka lagi (pintu bilik asyik tutup jerk)...yg ku jumpa hanyalah kawan dia dr rumah lain...Aku tegur time budak tu nak p toilet. Masa tu aku nak buang susu yg baru di perah (kerugian beberapa oz sbb tade tmpt nak simpan susu-Redha!)..Sekali minah tu terkejut..aku ckp aku dah kawen...anak 2..Dia ckp,"muda la...x nampak tua" hahahha...Tq tq!

Lupe nak bgtau.Aku kini bersiaran di KL hahaha..2 hr daftar,aku dah balik KL..uni bg cuti..selasa ni br start kelas...soh setel pasal dokumen perjanjian..Kat bilik,tatau la dpt internet ker x! Laptop pun x kuar beg lg ehehehe...tp taper,aku tetap bawak berukband ku ni....

0 comments:

Post a Comment