Under construction

10.30am 
Hehehe blog ku agak kucar kacir..dlm process menukar layout...lom siap edit..jgn tensen masuk blog ku ini...Harap bersabar yer! Pepandai la ko carik apa yg korang nak tau/nak baca...buat masa ni, ni la kot layout yg mampu aku tukar (nampak agak skema kan??) tp taper,sbb dia 3 column,tu yg aku pilih desgin "bodo" ini ihihihih....ni pun dah byk koding2 yg x berkaitan dah delete.Silap delete,error....huhuhuhu

3.30pm
Setelah berhempas pulas akhirnya siap gak blog aku setelah beberapa kali stop sbb masak+makan,buat keje umah,nyusu cik jasmine + main2 ngan dia. Aku rase, cukup la dulu setakat ini keje2 mengupdate blog! Kutuk or puji, daku terima...

0 comments:

Post a Comment