Blog bercuti!

Nak jugak bgtau! Mulai hari ni 16 Dec, aku akan bercuti dr berblog...Pasai apa? pasai mlm ni aku nak balik kampung dah! Lepak until new year..Insya Allah akan balik KL 2 Jan....So, jgn la korang heran erk apesal blog aku sunyi sepi selama 2 minggu heheheheh..

Dimana kampungku?? KLU aku dah bg kat atas ni...korang kenal kan map + lambang negeri mana tu?? Yeah...btol! Negeri cik siti wan kembang, negeri yang terkenal dgn wau bulan. Apa lagi bukan Kelantan...

Sepanjang dok sana, aku plan nak blaja buat kek gula hangus dgn mama..pastu, nak potong kain..wat baju kurung...Owh,daku x reti menjahit yer! Daku hanya pandai potong jerk..tupun ikut pola...jahit menjahit ni kite serahkan kat mama...

Oklah, nak kemas2 barang....pastu nak siap kan stok ebm cik jasmine..Kena angkut gak sket supaya tidak expired!

0 comments:

Post a Comment