Salam Aidiladha

Mlm ni, kite org akan balik kg...This time beraya umah ibu mertuaku kat kedah! huhuh..seperti yg aku dah war2kan kat fesbuk, en asben dah byk kali tanya brg dah siap blum?? haish! mentang2 nak balik umah dia...lorat erk...

Balik kali nih, kite org angkut sket brg2 utk rumah baru..x beli apa pun. Baru nak pasang lampu ngan hias bilik air hahaha...yg lelain,lain tahun la hias..tunggu ade peruntukan dulu...


Kat atas ni brg2 yg kiteorg dah longgokkan utk bawak balik..er,muat ke myvi aku?? Insya Allah muat tapi kena buka tmpt duduk belakang la jawabnya...cik piya ditugaskan menjaga kotak2 tu nnt hehehe Tadi aku vacum kete...sempat la aku menepek lg satu stiker...Giler semangat menepek!


Ok, hati2 di jalan raya yer!

1 comments:

slamat ari raya kak maznah..:)

Post a Comment