Jasmine dan new gadget

Smlm, aku beli satu mainan baru utk cik jasmine..aku tatau nama apa. Korang tgk gmbr bawah ni..yg melengkung tu. Ada 3 binatang - singa,gajah,lembu...dah lama nak beli mende ni.Br smlm hasrat tercapai. Aku beli kat Fabulous Mom..RM44.90 (normal price RM49.90)..Yang syoknya, gadget ni (leh panggil gadget la kan?) leh pakai kat stroller, kat buaian atau cam aku buat-klip dkt toto jer heheheh...nak beli playmat x mampu..so kite klip jer la kat toto hihihih...Tikar evamatic ABC tu plak aku beli online jerk. Baru dpt khamis aritu....RM50 include postage...


Cik jasmine pun teruja dgn gadget baru dia..main sampai tertido. So, mama leh online dgn aman hikhikhik

2 comments:

Fuhh barang cmni pon sampai dkt 50 ek..hebat tuk zaman skarang ngeri saya kak..huhu

tu la kan....beli jugak la sbb dah berkenan uhuhuh

Post a Comment