Di landa GARUDA

Ni nak tayang sket umah kite org. Umah yg di sewa ok!

Umah ni jenis kembar dua tapi kembar dua yg berbatu + papan. Sewa murah, RM350 sebulan. Kalo org tanya aku dok mana, aku ckp Gombak...org siap leh tanya, umah setinggan ker? Hampeh! Ni bukan umah setinggan ok...Umah kampung kot..Ade 6 unit design yg sama. Dan kesemua unit ni owner bg sewa...

Since rabu lepas (16/11), umah aku dah cam dilanda garuda + tongkang pecah dan apa2 jer gelaran yg sesuai.huhuhu...Mana x nya, owner nak naik taraf umah sewa ni..Haritu, buat dinding bilik. Skrg, buat dinding ruang tamu dan dinding dapur. Mau buang semua kayu-kayan. Mau ganti dgn batu..So,pasni kompom la ni umah semi-d kan? hehehehe Buat masa ni, x dgr plak nak naikkan sewa ke apa. Tapi harap2 x yah la naik..sbb kiteorg punya kos sara hidup pun dah meningkat skrg ni...Toiiinngggg!

Alang2 umah dah karam camni, aku pun kutip la buku2 yg x pakai masuk kotak terus. Nanti nak pindah umah sendiri senang.Terus angkut. Takyah berpuluh kali kemas. Tak larat la! Ni pun aku dah semak mata tgk keadaan rumah..huhuh...bile mau siap daaa????

0 comments:

Post a Comment