Hasil cik piya saya

hasil cik piya saya!
6.45pm
Piya baru balik sekolah.Skrg ni, rutin amik piya balik sekolah telah di serahkan sepenuhnya oleh papa dia. Mama dah x larat nak kuar masuk kete dgn membawa perut yg sarat (alasan jer nih).

Masuk2 umah jerk, dia tayang lukisan kat atas tu.
Ikut kata cik piya, cikgu yg lukis tp piya yg kaler..

Wah! part kaler tu mmg aku konfiden la dia yg kaler...pasai apa? sbb nampak sgt kaler ikut suka hati hehehe pastu dgn boh warna yg x sama langsung dgn original...
Taperlah, tu hasil kerja budak empat tahun. Nanti dah besar, pandai la dia control pensel warna tu nnt.
Apapun, blaja rajin-rajin tau! Kata nak jd polis?? (sgt genetik aku. majoriti jd polis)

Okeh,semua sedia maklum ttg berita 7 Julai kan?
Ala, yg pasal 30 murid + 4 guru yg menjadi tebusan dkt Tadika di Muar.
Harap2 mende ni x berlaku di sek piya. Mintak dijauhkan la...



Credit: Utusan Malaysia

2 comments:

nak jadi polis ke? huhuhu

hehehe...yer kot..memula aritu nak jd cikgu tp skrg nak jd polis...kite tgk dia jd apa nnt!

Post a Comment