Shopping!

Tgh hari td, kite org g shopping sket kat Mom & Baby Expo Mid Valley...expo ni start 6 Mei - 8 Mei 2011. Cam biasa la, beli x byk pun...tp amount tu agak byk la....huhuhu....act, beli 2 brg jer pun.....hehehe

1. MAM sports cup
- yg ni utk along@cik piya....saje nak ajar dia minum dlm botol ni....kalo bleh, nak stop dr minum susu dlm botol....tatau la berjaya ker tak nak lepaskan botol susu barney dia tu...normal price rm29.90 (kalo x silap) tp td dpt RM23.60....

2. Mom's little ones cooler bag
- yg ni beli khas utk baby...hehehe...gile awal beli kan? kena konfiden sket skrg ni....sbb skrg nekad nak full breastfeeding....belajar dr pengalaman....cik piya dulu breastfeed sampai umur 3 bulan jerk...sejak dr tu, berat bdn dia merosot + mudah sakit.....pakej ni aku dpt RM191.20 (np: RM239.00)

3. susu kambing karihome
- susu kambing ni kite org x beli...tp aku mintak sample..dia bg 4 pack. nak try bg pd cik piya. sbb kulit dia teruk gile....aku kenal susu ni pun melalui majalah Pa&Ma...aku ade terbaca testimonial seorg ibu (edisi Mei) ttg anak dia yg mengalami ekzema...dia bg anak dia minum susu ni dan ade perubahan....last week, ade la jumpa susu ni kat giant...tp harga dia huiiii....mahal beb! nasib baik harini aku dpt sample...leh la try sblm beli yg tin....td pun aku bukak website karihome dan mintak derang pos kan sample hehehe.....kalo ade sesape yg pernah bg anak minum susu ni, leh share experience korang erk!

Mom's Little Ones cooler bags

2 comments:

aku x tau plak pya menyusu 3 bulan je.. no wonder la dia slalu menggaru je.. huhuhu.. kesian pya!!!

3 bulan jerk....masuk bulan pose aku tade air susu...tulah, skrg ni cam chicken pox dah kulit dia

Post a Comment