Bila 2 beranak bersembang....

WOW! sudah boleh online hari2 skrg! asben ku sudah beli set desktop...mesti korang tertanya2 naper x beli laptop jer kan? act, kite org beli desktop ni sbb sng laki aku nak wat keje grafik2 + editing dia...lgpun, duit dia...aku x kesah as long as aku dpt online....hihihi....

Ok, stop pasal beli desktop ni...aku nak citer pasal cik piya plak...ade la dlm beberapa hari lepas, aku sembang2 ngan piya sblm tido...cam biasa, kalo mama dia masuk bilik, dia pun akan masuk bilik then ajak sembang....aku pun layan jer la...dah mulutnye ikut genetik aku kan....

piya : mama, baby bile nak kuar?
mama: lambat lg...4 bulan lagi...
piya: oooo 4 bulan lagi.....(cam la dia tau 4 bulan lg tu lama mana)
mama: nape along tanya? along nak ajar baby belajar ker?
piya: baby mana leh blaja lagi...dia kecik lg...nnt dia koyak buku piya....piya belajar, baby main lego la....
mama: hurm yerlah.....(aku ngantuk, so malas layan)

selang bape minit...piya tanya lg
piya: mama, sape mama baby ni? (sambil tunjuk perut aku)
mama: la...mama la....baby ni kan adik piya.....baby dok tendang2 ni....
piya: eh mana boleh....ni mama piya...soh baby cari mama lain la.....
mama: (diam x terkata...papa dah gelak2)......

0 comments:

Post a Comment