Welcome babies!

28hb Mac bebaru ni, dua member aku dah selamat dpt baby masing2....tara...meh aku tayang sket....

Liza & baby
Baby ni namanya Muhammad Firas Rizqy. anak sulung kepada coursemate aku - Liza masa university dulu....ikut sms dia, baby ni kuar secara operate...dan berat 3.49kg...x sure bersalin kat spital mana. tp yg pastinya kat kedah la sbb depa dok kedah hehehe...liza ni br jer kawen. x sampai dua thn lg kot....dulu2, zaman blaja dia berchenta dgn org lain...lama wooo kapel..dkt sepuluh tahun...tp, tadak jodoh.....bertemu jodoh dgn en mohd fauzi ni plak...aku dok tilik gak baby ni...ikut rupa sapa....yg aku nampak tang idung la...cam idung liza..btoi tak??

Kak Ju & baby
Baby yg kedua ni plak, girl....anak keempat kepada kak Juliati dan asben nya...fyi, kak ju ni tade lg anak pompuan...semua girl...nama baby ni panjang sket...Nur Shifa Liyana Zahirah...lahir sgt2 besar...4.0kg! terkejut aku....tp secara operate jugak kat spital Ampang....Hm, kak ju ni, aku kenal br 3 thn...masa aku keje dulu.....

Apapun, selamat berpantang la yer....thn ni ramai gile kawan2 aku bersalin....berderet2...x lama lg, turn aku plak...hohoho...seremmmm....

2 comments:

liza mana ni cam x kenal aje..huhu

hajar: macam kenal or macam x kenal? mmg kenal la, budak MMU jugak...course kak maznah hehehe

Post a Comment