Makan kat istana?

Target aku hujung bulan ni nak makan kat istana! bukan istana sultan tu....tp Istana Bambu Restaurant jerk....ikut kata kakak n adik aku yg dah pernah makan kat sana, katanya not bad...so harus try ni....kalo jd, insya Allah hujung bulan ni ade la gmbr yg aku tayang kekekeke memandangkan harganya agak mewah, maka aku dah soh adik, kakak n asben simpan duit gaji masing2 nnt....aku x yah simpan sbb aku tade gaji...yahooo...kite bawak diri + anak dlm perut jerk......Ni antara set + harga makanan dia...

Dining Set A (1-2 person)
Ikan kerapu/siakap
Vegetable (brinjal)
Dried dry chili squid
Cashew nut chicken
Fried egg with long beans
Plain rice
Kerabu mango
RM119++
*kalo utk 5-6 person, RM329++


nak citer byk pun tak reti....jd sesape yg dah pernah try makan sini, leh la bg komen....sedap ke x sedap....yg blum g, jom kite try...jalan2 cari makan.....kesimpulan, kena standby dlm RM500 utk makan kat istana ni...okey? nnt aku citer satu tempat yg kite org pernah makan sehingga mencecah RM392.15 (arwah papa ckp, kalo nak makan, jgn berkira.... hehehe)



Details leh klik sini http://www.istanabambu.com.my/main.html

0 comments:

Post a Comment